Close

ERC-MES Terrassa vol declarar Enric Millo "persona non grata"

El grup municipal d’ERC-MES a l’Ajuntament de Terrassa ha presentat un acord de Junta de Portaveus demanant la reprovació i dimissió d’Enric Millo com a delegat del govern espanyol a Catalunya. Segons ERC-MES, “la seva responsabilitat en la violència exercida per les forces policials i militars espanyoles contra la ciutadania que el passat 1 d’octubre va voler exercir el seu dret a vot en el referèndum, amb més de 800 persones ferides, així com les justificacions de l’ús de la violència contra la població no pot quedar impune”.

“Aquesta ciutat, que ahir va expressar pacífica i cívicament en la mobilització més gran de la història de Terrassa el seu rebuig a la violència de l’estat, ha d’expressar públicament el seu rebuig declarant Millo com a persona non grata“, afirmen des del grup municipal. I afegeixen: “Des d’ERC-MES Terrassa creiem que el posicionament del nostre consistori ha d’anar més enllà i exigir la dimissió de tots els càrrecs polítics implicats en la violència d’estat exercida durant l’1 d’octubre”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *