
ERC-MES vol que la revista municipal 'Som Sant Cugat' tingui un consell editorial
El grup municipal d’ERC-MES presentarà al ple del juliol una moció per demanar la creació d’un consell editorial de la revista municipal de l’Ajuntament, ‘Som Sant Cugat’. Segons el grup republicà, aquesta eina, recuperada l’abril d’aquest any, és un bon instrument per informar els ciutadans de les accions del consistori i per això vol dotar-lo d’un sistema organitzatiu ‘que garanteixi la tasca dels seus professionals’. El futur consell editorial de la revista hauria d’estar format per professionals en l’àmbit de la comunicació ‘tant a proposta dels grups municipals com professionals interns’. Aquest ens hauria de crear també un llibre d’estil per al mitjà. El grup republicà demana que aquestes dues mesures es prenguin abans de quatre mesos.
El regidor del grup republicà Ferran Villaseñor assenyala que el nou consell editorial ha de ser professional.
Escolta l’audio a “Som Sant Cugat”
