
Ernest Maragall: “Ha començat la transició catalana”
- L’eurodiputat es felicita des de Brussel·les per l’aprovació de la resolució ahir al ple del Parlament i es compromet a treballar des de la Unió Europa amb idèntica voluntat.
- Maragall insta al futur govern a dur a la pràctica la resolució aprovada amb “la celeritat, la solvència i la determinació implícites en el propi text”
En declaracions fetes des de la seu de l’europarlament a Brussel.les, l’eurodiputat per la coalició ERC-MES-Catalunya Sí afirma que “Ha començat la transició catalana”. Maragall apunta que ara el Parlament ja ha començat a governar el que ell considera “un període de transició” i l’insta a dur-ho fins a les últimes conseqüències i fer-ho “En un marc de serenitat i també de diàleg amb l’Estat espanyol i amb la Unió Europea, tal com diu la pròpia resolució”.
Per la seva banda, el diputat que comparteix i recolza la decisió presa pel Parlament català, es compromet a “Treballar des de la UE amb idèntica voluntat”.
Trobareu el vídeo de les declaracions a
https://www.youtube.com/watch?v=olP_3DJiui0&feature=youtu.be
