Close

Ezequiel Martínez nou coordinador territorial de MES, Moviment d’Esquerres a la Catalunya Central

L’Assemblea Territorial de MES, Moviment d’Esquerres de la Catalunya Central va escollir a Ezequiel Martínez, de Sant Joan de Vilatorrada, nou coordinador territorial. L’assemblea va aprovar el seu nomenament per unanimitat.

La candidatura encapçalada per Martínez, té per objectiu, tal i com ell mateix va declarar: ”l’ampliació de les candidatures municipals en les properes eleccions municipals, amb la voluntat d’introduir-se a l’Anoia i al Berguedà”. Martínez també va destacar la importància de “transmetre la veu de la Catalunya Central a la Direcció del partit i participar en el procés constituent”.

A l’acte també van intervenir Dolors Collel regidora de govern de Manlleu i Iban Hortal regidor a l’oposició a Sant Joan de Vilatorrada. Tots dos va explicar les seves experiències i actuacions a nivell municipal.

Alfons Palacios, President de Moviment d’Esquerres, també va ser present a l’acte, i en el seu parlament va destacar que l’objectiu de la direcció és fer molt més estret el lligam entre la direcció nacional i el territori. S’espera que el territori generi activitat i noves propostes ja que és des del territori que MES vol forjar el partit. “No som ex socialistes, som socialistes però ja no estem al PSC. Reivindiquem el Maragallisme i l’herència socialista”, va dir Palacios.

MES es posa a treballar a pas ferm a la Catalunya Central, i a tot el territori amb la voluntat de ser un nou espai de trobada de l’esquerra i amb un compromís ferm per la construcció d’un nou Estat Català.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *