
Intens darrer cap de setmana de campanya
Dissabte 19 de setembre va arrencar amb una trobada de candidates a la seu de la Ciutadella de la UPF, a Barcelona, que va ser el tret de sortida d’un seguit d’actes per tot el territori (Alcanó, Bordils, Cerdanyola, Breda, Fonollosa, Vilafranca, Sant Fruitós, Navarcles…). A destacar, el més multitudinari fins ara en aquesta campanya, l’acte central de la demarcació de Barcelona a La Farga de l’Hospitalet. Amb un cartell de luxe (Raül Romeva, Oriol Junqueras, Artur Mas, Muriel Casals, Carme Forcadell, Eduardo Reyes i Anna Simó a l’estrada) i una fila 0 amb representants de societat civil i els partits a Junts pel Sí, la convocatòria va congregar 9.000 persones.
Al capdavant hi eren, en representació de Moviment d’Esquerres, Magda Casamitjana i Ernest Maragall, al seu costat Toni Comín, candidat per Barcelona, la vicepresidenta Neus Munté i Cesc Iglesias, d’ERC.
Marta Rovira, Francesc Homs, Quim Torra, Xavier Trias, Antoni Castellà, Núria de Gispert… van ser-hi com a espectadors de luxe. Fins a La Farga també es van acostar Manel Monllaó, coordinador de territori, i Pere Almeda, responsable d’Acció Política de MES així com molts altres membres de la formació.
Podeu seguir la campanya en imatges des de l’enllaç:
https://picasaweb.google.com/100118532996633325570/ImatgesCampanyaJuntsPelSi?feat=directlink
