Close

Ja podeu consultar la segona edició del butlletí "El Balcó de l'Esquerra"

El grup municipal ERC-MES-MDC a Tarragona, publica la segona edició d’aquest butlletí, des d’on expliquen les seves propostes i projectes des de l’oposició.

En aquesta edició, a més d’un comentari editorial, hi ha el recull de mocions que s’han presentat darrerament al plenari, un article d’opinió sobre les actuacions de l’equip de govern i altres novetats de la política tarragonina.

El podeu llegir complert al següent enllaç

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *