Close

"Jo vull..." l'Apunt Setmanal de l'Esperança Garrido

Jo vull un país més obert al món, un país sense fronteres; més obert a totes les persones vinguin d’on vinguin, sense importar el seu sexe, ni edat, ni religió, ni les seves idees, ni els seus mèrits.

Vull un país més equitatiu, més obert als sentiments, més càlid i obert al benestar i a la felicitat, enfront de la competitivitat. Un país més compromès amb la maternitat i amb la cura per la família, per els nostres petits i grans, que són el nostre gran capital.

Un país més flexible amb els treballadors, emprenedors i autònoms;

un país on tothom sigui atès mèdicament, com realment ho necessiti, no segons els números.

Un país més obert a l’evolució de l’educació, la cultura, el coneixement, la recerca i les idees; i més obert i respectuós amb la natura i amb les energies netes.

Vull un país més encoratjat en la construcció d’un nou país, el nostre, on nosaltres puguem decidir el que volem i el que no ens interessa.

Jo vull més Catalunya, i la vull més lliure, més igualitària i més solidaria.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *