
Joaquim Miquel nou coordinador territorial de MES, Moviment d’Esquerres al Barcelonès Nord
L’Assemblea Territorial de MES, Moviment d’Esquerres al Barcelonès Nord ha escollit avui a Joaquim Miquel com a nou coordinador territorial. L’assemblea ha aprovat el seu nomenament i el de l’equip per unanimitat.
La candidatura encapçalada per Miquel compta amb un equip de dues persones més: Loli Ocaña (Sant Adrià de Besòs) i Lluís Garcia (Badalona).
Joaquim Miquel Rigau és mestre jubilat. Ha estat regidor durant sis legislatures a l’ajuntament de Sant Adrià de Besòs amb responsabilitat en les regidories d’ensenyament i cultura, urbanisme i serveis municipals. Va ser membre fundador del PSC i posteriorment de MES, del qual forma part del Consell Nacional. En l’elecció, Miquel ha destacat que “estem al carrer al dia a dia, escoltant el que necessita la ciutadania”.
A l’acte ha intervingut Ferran Villaseñor, secretari del partit. Ha explicat que en aquests dos anys s’ha hagut de fer un trajecte molt complicat: “Aconseguir regidors no ha estat fàcil” ha dit. També ha explicat les perspectives del partit “Som petits, però venim de lluny, i ens espera una llarga trajectòria. Al final tots representem el mateix, el socialisme catalanista, unes sigles que ha perdut el PSC”, ha explicat Villaseñor.
Lluís Garcia, de MES Badalona també ha explicat que la “sensibilitat que representem els socialistes no la tenen els altres partits, i això es nota molt, sobretot a Badalona, però també a tot arreu”.
Isabel Marcuello, regidora de MES a Sant Adrià de Besòs, ha parlat de la importància d’anar més lluny. Ha donat les gràcies a tots els representants de la societat civil que han assistit a l’acte. Ha destacat la importància de treballar en xarxa amb les organitzacions i els moviments socials de la ciutat. També ha destacat que “MES sempre estarà al costat dels més desafavorits”.
La clausura de l’acte va anar a càrrec de Meli Barbero, Coordinadora Nacional de Territorials, que va explicar als assistents el procés que ha seguit Moviment d’Esquerres aquests darrers mesos, i que ha conclòs amb la creació de 10 coordinadores territorials. Barbero va dir que cada un dels coordinadors territorials passarà a formar part de la direcció, ja que un dels principals objectius de MES és treballar colze a colze amb cada un dels territoris i poder atendre de forma immediata les seves necessitats.
MES es posa a treballar a pas ferm al Barcelonès Nord, i a tot el territori amb la voluntat de ser un nou espai de trobada de l’esquerra i amb un compromís ferm per la construcció d’un nou Estat Català.
