
Jordi Fortuny, regidor de Moviment d'Esquerres a Tarragona: La qualitat de l'aire
Des d’un punt de vista general, a la majoria de ciutats la qualitat de l’aire ha millorat en les últimes dècades. Podem afirmar que la contaminació visible i perceptible a l’aire -fum, pols o smog- ja no hi és present d’una manera permanent. En tot cas, es viuen situacions esporàdiques a causa d’incidents de tipus industrial, situacions meteorològiques específiques o d’altres. Tot plegat ha estat un èxit d’iniciatives ciutadanes i de polítiques mediambientals.
Llegir més:
http://www.noticiestgn.cat/2015/06/30/la-qualitat-de-laire-realitat-mesura-informacio-i-percepcio/
