Close

Jordi Fortuny, regidor de Moviment d'Esquerres a Tarragona: La qualitat de l'aire

Des d’un punt de vista general, a la majoria de ciutats la qualitat de l’aire ha millorat en les últimes dècades. Podem afirmar que la contaminació visible i perceptible a l’aire -fum, pols o smog-  ja no hi és present d’una manera permanent. En tot cas, es viuen situacions esporàdiques a causa d’incidents de tipus industrial, situacions meteorològiques específiques o d’altres. Tot plegat ha estat un èxit d’iniciatives ciutadanes i de polítiques mediambientals.

Llegir més:

http://www.noticiestgn.cat/2015/06/30/la-qualitat-de-laire-realitat-mesura-informacio-i-percepcio/

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *