Close

Jornada històrica per al feminisme a Sant Cugat

El moviment feminista ha viscut aquest dijous una jornada històrica amb prop d’un miler de persones manifestant-se pels carrers de la ciutat en la manifestació unitària convocada per MES Sant Cugat, ERC, les JERC, Dones amb Iniciativa, Podem i Procés Constituent. La trobada, ha arrencat a la plaça d’Octavià i ha enfilat el camí cap a la plaça de Lluís Millet, des d’on centenars de persones han agafat els FGC per acudir a la multitudinària manifestació de Barcelona. Els cants feministes i el clam contra l’heteropatriarcat i el capitalisme han estat les reivindicacions claus de la jornada més multitudinària en clau 8 de març que s’ha viscut mai a la nostra ciutat.

En aquesta línia, diversos comerços de Sant Cugat han secundat la vaga, mentre que d’altres han optat per obrir portes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *