
Jornada històrica per al feminisme a Sant Cugat
El moviment feminista ha viscut aquest dijous una jornada històrica amb prop d’un miler de persones manifestant-se pels carrers de la ciutat en la manifestació unitària convocada per MES Sant Cugat, ERC, les JERC, Dones amb Iniciativa, Podem i Procés Constituent. La trobada, ha arrencat a la plaça d’Octavià i ha enfilat el camí cap a la plaça de Lluís Millet, des d’on centenars de persones han agafat els FGC per acudir a la multitudinària manifestació de Barcelona. Els cants feministes i el clam contra l’heteropatriarcat i el capitalisme han estat les reivindicacions claus de la jornada més multitudinària en clau 8 de març que s’ha viscut mai a la nostra ciutat.
En aquesta línia, diversos comerços de Sant Cugat han secundat la vaga, mentre que d’altres han optat per obrir portes.
