La diàspora del PSC prova d'articular el socialisme sobiranista
La crisi que ha patit aquest cap de setmana MES arran la marxa d’Ernest Maragall i els membres de la seva plataforma NECat de la direcció del partit es produeix just en el moment en què la diàspora socialista intenta reagrupar forces.
Quan l’espai que havia encarnat el PSC dins del catalanisme polític es va esquerdar, va generar l’aparició de diferents grups i formacions polítiques. Mes, Avancem, Associació Socialisme i Llibertat… partits i plataformes que van servir per aixoplugar dirigents i militants que marxaven del PSC desencantats pel posicionament del partit en el debat sobiranista i sobre el dret a decidir.
Llegir més a El Nacional.cat
