Close

"La pau ha de ser del poble" intervenció de Magda Casamitjana a la Comissió d'Acció Exterior i Cooperació

Magda Casamitjana, Presidenta de MES Moviment d’Esquerres i diputada per Junts pel Si, va comparèixer ahir a la Comissió d’Acció Exterior i Cooperació, Relacions Institucionals i Transparència en una sessió per a informar sobre la situació i les perspectives dels drets humans a Palestina.

Després de la intervenció de Raji Sourani, director del Centre Palestí pels Drets Humans, Magda Casamitjana es va adreçar al ponent per expressar el seu absolut suport a la situació que viu el poble Palestí i que fa tants anys que dura.

Casamitjana va voler deixar clar que parlava en nom del grup de Junts pel Sí, no en nom de cap partit en concret, i va expressar dos mots en àrab “gràcies” i “escoltar”, dos paraules que va aprendre dels seus alumnes àrabs quan era mestra a Roses – el poble del qual va ser alcaldessa – i que va utilitzar per agrair al ponent la seva explicació i per expressar la seva voluntat d’escoltar totes les propostes que tinguin per ajudar a resoldre aquest conflicte.

Veure la intervenció de Magda Casamitjana

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *