
La societat civil gironina amb MES Girona, en defensa de les institucions catalanes, dels drets i llibertats
Comunicat de Vota Girona, on MES Girona en forma part, a favor de la llibertat del poble català i la defensa del Referèndum
Ens hem aplegat avui de forma unitària col·legis professionals, sindicats, patronals, AMPAs, associacions de veïns, entitats socials i esportives i, en definitiva, organitzacions diverses amb objectius diferents: tots i totes nosaltres representants de la plural societat civil gironina, per declarar el següent:
- Ens situem al costat de la voluntat majoritària de la ciutadania de Catalunya de decidir el seu futur polític mitjançant el vot. Per això, defensem la convocatòria de l’1 d’octubre i fem una crida a participar-hi.
- Davant de la repressió que estan patint les institucions catalanes, rebutgem qualsevol intent de laminar l’autogovern. Per això mostrem el nostre suport als càrrecs públics i funcionaris que han estat represaliats pel simple fet d’exercir les seves funcions.
- Condemnem qualsevol acció que vulneri els drets i llibertats fonamentals, i reclamem que s’aturin les mesures d’excepció contra institucions, partits, entitats i ciutadania pel simple fet d’exercir aquests drets i llibertats.
