
LA TORRE: ERC-MES proposa vianantitzar el Portal de Sant Roc amb la unió del pàrquing amb el de la plaça Vella
Notícia signada per Anna Riba i publicada a La Torre el 7 de maig de 2019.
Costaria uns 2 milions d’euros i serviria per allargar l’eix de vianants del Centre cap a Ca n’Aurell
Unir els pàrquings de la plaça Vella i el Portal de Sant Roc per allargar l’eix de vianants del centre de Terrassa. Aquesta és la proposta que ERC-MES ha posat sobre la taula amb la voluntat d’eixamplar la zona vianantitzada del centre. L’alcaldable dels republicans, Isaac Albert, ho ha explicat aquest dimarts al migdia en una roda de premsa al mateix Portal de Sant Roc on ha fet públic un estudi de l’actuació necessària per dur a terme el projecte.
Llegiu la notícia completa a La Torre.
