
L'àlbum de fotos de la pre campanya
Els nostres candidats segueixen explicant arreu el perquè de Junts pel Sí.
Aquest cap de setmana, seguint l’intens pla de campanya per al 27S, amb la Magda Casamitjana al capdavant han estat representat Moviment d’Esquerres a Santa Coloma, St. Joan de Vilatorrada, Sant Vicenç dels Horts, Banyoles…
Trobareu totes les imatges clicant en el següent enllaç:
https://picasaweb.google.com/100118532996633325570/ImatgesPreCampanyaJuntsPelSi?feat=directlink
