
Magda Casamitjana participa al programa "Vull una resposta"
Magda Casamitjana va participar el passat 24 de novembre al programa de debat “Vull una resposta” de XipTV, ETV Llobregat, per parlar sobre la situació de la dona en la política.
Casamitjana va compartir l’espai amb Dolors Feliu, Tania Verge, Magda Gregori i Mònica Morros.
Durant moltes dècades la política va ser un àmbit molt masculí però cada cop són més les dones que arriben a càrrecs de responsabilitats en les institucions o els partits polítics. En quina situació es troba la dona dins del món polític? Les quotes són una mesura efectiva per garantir la igualtat en aquest àmbit? Avui al programa parlarem de les dificultats en què es troben encara les dones per accedir a determinats càrrecs de responsabilitat o per liderar un projecte polític. Si la política és un mirall de la nostra societat, és bo que avui hi posem el nostre focus d’anàlisi. Perquè queden molts camins per recórrer. A casa, a la feina, als mitjans de comunicació i també en les esferes de poder. Parlem d’igualtat real, sense condicionants. Diuen que la lluita es guanya lluitant.
