
MES Breda dóna suport a la creació de la Plataforma Unitària Independentista a favor de la República Catalana
Notícia al Nació Digital
El proper divendres 14 d’octubre a les 8 del vespre tindrà lloc al Centre Cívic de Breda la presentació d’una Plataforma Unitària Independentista a favor de la República Catalana. La presentació s’acompanyarà de la xerrada Què és la desobediència?, que comptarà amb la presència de Benet Salellas, diputat al Parlament de Catalunya per la CUP; Santi Vidal, senador a Corts Generals per ERC i Jordi Turull, diputat al Parlament de Catalunya per Junts pel Sí i president del seu Grup Parlamentari.
Durant els propers mesos la Plataforna organitzarà diversos actes sobre com es desenvoluparà la transició cap a la República Catalana i per resoldre dubtes que planteja aquesta situació. La culminació serà el 9 de juny de 2017, quan es realitzarà un acte final per la independència amb la participació de tots els partits polítics adherits.
En el Ple Municipal Ordinari del Passat 3 d’octubre l’Ajuntament de Breda va adherir-se formalment a la Plataforma per via d’urgència, així com el seu manifest. El punt que tractava l’adhesió es va aprovar per unanimitat. Per altra banda, els partits Esquerra Republicana de Catalunya, Partit Demòcrata Català, Candidatura d’Unitat Popular i Moviment d’Esquerres també van adherir-se a la Plataforma.
