Close

MES Cerdanyola demana un procés participatiu obert a la ciutadania pel Pla d'Acció Municipal (PAM)

La secció local de Moviment d’Esquerres va presentar la seva memòria d’aquest darrer curs polític dijous passat. El regidor de MES, Jordi Miró, va assegurar que “estaven molt orgullosos del pla d’acció municipal” (PAM) i que “s’ha acabat consolidant la majoria àmplia a l’Ajuntament gràcies al PAM”. El regidor també va admetre que “queda molt per fer” ja que el pla “avui està poc desenvolupat”. La formació vol que el PAM sigui un document que permeti “treballar més enllà del que és el mandat”. Per aconseguir-ho MES s’ha establert dos eixos principals: transparència i política participativa. “El PAM ha de ser un contracte del govern amb la ciutadania” va declarar un dels membres del partit, Jordi Mena.

La formació, que està “molt involucrada” en la Convenció Constituent, vol obrir un procés participatiu per arribar a un consens entre partits polítics i la ciutadania per aconseguir un PAM que representi a tothom.

Pel que fa a la revisió de la seva actuació a Cerdanyola, l’encarregada d’organització i comunicació, Montse Nieto, va valorar positivament la feina. Nieto va assegurar que encara que no formen part del govern, “se senten representats” i que “estan satisfets de formar part d’una confluència d’esquerres sobiranista”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *