
MES Cervelló impulsa la figura del "Defensor de l'Aturat"
L’Ajuntament de Cervelló serà el primer a Catalunya en crear la figura del “Defensor de l’Aturat”, que serà la veu d’aquest col·lectiu, tot i que les seves decisions no seran vinculats perquè encara no està reconegut pel Parlament.
És el resultat d’una iniciativa popular impulsat per l’Associació Eix Social i que compta amb el suport unànime de totes les forces municipals. S’espera que el ple de l’Ajuntament ho aprovi demà mateix.
Més informació al Diari de Notícies del Baix Llobregat
