Close

MES denuncia el setge de l’Estat espanyol contra el moviment republicà català

Comença una segona fase de la Causa General catalana: noves compareixences dels ferms defensors de la voluntat del poble de Catalunya davant del Tribunal Suprem

L’Estat espanyol no té prou en tenir a quatre persones a la presó, cinc persones més exiliades sota l’amenaça d’acabar a la presó i a desenes d’encausades, només per expressar-se lliurement.

Ampliant la caça contra el sobiranisme català, ideologia política tan democràtica com qualsevol altre, el Tribunal Suprem ha cridat a declarar al llarg d’aquest mes de febrer a Mireia Boya, Marta Pascal, Marta Rovira, Artur Mas, Neus Lloveras i Anna Gabriel, representants i exrepresentants del Parlament de Catalunya que van fer possible l’anhel del 80% de la ciutadania catalana, exercir el seu dret a vot en un Referèndum d’autodeterminació, i fer efectiu el seu resultat amb la proclamació de la República catalana.

Des de Moviment d’Esquerres exigim la llibertat immediata dels presos polítics com a exigència democràtica que emana del resultat del 21D, i que es deixi de perseguir judicialment als representants del poble de Catalunya.

No volem cap republicà més a la presó!

One Response to MES denuncia el setge de l’Estat espanyol contra el moviment republicà català

  1. Joan Alcaraz

    Companyes i companys, el moment és delicat. Per això ara ens cal, més que mai, intel·ligència republicana. Ni rendició, ni eixelebrament… Resiliència. O sigui, una nova fase del “procés”, en la qual MES ha de jugar-hi amb més presència, visibilitat i determinació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *