Close

MES expressa el seu suport al regidor de Vic, Joan Coma

El regidor i portaveu de Capgirem Vic, Joan Coma, estava citat a declarar avui davant l’audiència espanyola per un presumpte delicte d’incitació a la sedició després que el ple de l’Ajuntament de Vic del 9 de desembre de 2015 debatés i aprovés una moció de suport a la resolució rupturista del parlament. En aquell ple, Coma va demanar la desobediència davant les institucions espanyoles.

A la mateixa hora en què havia d’anar a declarar, Coma ha comparegut avui davant l’Ajuntament de Vic acompanyat d’un gran nombre de representants polítics, entre ells, membres de MES com Rafa Cuenca o Dolors Collell, de MES Manlleu. En la pancarta que duien totes aquestes s’hi podia llegir: ‘Per les llibertats ni un pas enrere’.

També, avui a les 17.00 h membres de MES han acudit a la concentració per fer costat al regidor, convocada pel Moviment 30/03.

Des de MES, compartim els arguments del regidor de la capital osonenca, ja que considerem que cap tribunal pot impedir la llibertat d’expressió, ni de cap ajuntament, ni de cap parlament ni de cap administració pública. Cal acabar d’una vegada amb la judicialització de la política, ja que estem segurs que per més sentències que imposin els tribunals, fins que no hi hagi interlocutors disposats a reconèixer el dret a decidir dels catalans, el conflicte no acabarà.

cvit560wyaajoyd

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *