
MES Girona participa a la campanya Girona Vota
Aquest dilluns, MES Girona, amb una nou partits polítics més i vuit entitats gironines, ha presentat el punt de sortida de la campanya unitària a favor del sí del proper referèndum de l’1 d’octubre: Girona Vota.

Presentació de la campanya unitària gironina a favor del Referèndum
Des de fa dos anys, entitats i partits polítics de la ciutat de Girona treballen conjuntament en la Taula per la Independència sota un objectiu comú: la creació d’un nou estat propi.
“Això mostra, d’una banda, la diversitat, la transversalitat i la fortalesa del moviment independentista, i per l’altra, la transcendència del moment política i social que avui viu el nostre país”, han destacat els membres de la campanya.
Girona Vota serà una campanya unitària que es realitzarà als barris, concebuda i pensada per explicar a tothom la importància de participar activament en el Referèndum, amb arguments molt clars de per què cal votar sí a un estat propi, la necessitat de superar el marc autonòmic per poder tenir les eines per afrontar per exemple les necessitats socials, econòmiques, mediambientals o laborals que requereix Catalunya i, alhora, amb l’obertura d’un procés constituent que permeti crear un marc per millorar i alliberar-se de les cotilles, avui obsoletes, del marc constitucional espanyol.

