
MES #hiSom per reclamar el traspàs de Rodalies
Membres de Junts pel Si, govern, ajuntaments de tot el territori i i entitats municipalistes com l’Associació Catalana de Municipis i la Federació de Municipis de Catalunya, s’han reunit en un acte unitari per reclamar el traspàs íntegre de Rodalies.
Des de MES mostrem el nostre suport a Josep Rull, Conseller de Territori i Sostenibilitat, davant la seva intenció de presentar un contenciós administratiu a l’Audiència Nacional. Som conscients que hi ha un dèficit molt important pel que fa a les inversions pendents per part de l’estat que estan afectant a molts municipis i usuaris catalans i considerem que el millor que pot fer l’estat és traspassar les competències de tot el sistema ferroviari a Catalunya, que té els mitjans i la preparació suficients per a gestionar-ho.
