
MES Masnou: "Nou curs, nou impuls"
Article d’Albert Alfaro, Regidor del grup municipal d’ERC-AM-MES per Masnou a la Tribuna Política del #MasnouViu.
El mes de setembre és sinònim d’inici de curs. Tant al Masnou com a Catalunya no hi ha hagut descans estival i hem seguit treballant per millorar el benestar dels nostres veïns i veïnes i per seguir donant impuls al procés de construcció de la República Catalana. Un cop més els catalans i catalanes ens manifestarem i sortirem al carrer pre reivindicar que som subjecte polític i que ara és el moment d’iniciar la construcció de la república catalana. En aquesta reivindicació no hi ha treva.
Encara que molts s’entestin a voler fer creure que el sobiranisme és un suflé, en cada votació es va reafirmant que hi ha una majoria amplíssima de catalans i catalanes que creuen que la Catalunya del futur haurà de configurar-se a partir de la votació sobirana i lliure dels seus ciutadans i ciutadanes.
Un exemple del que volem per la Catalunya del futur, serà la incorporació de propostes innovadores per millorar la qualitat de vida dels catalans i catalanes. Una d’aquestes propostes és la reforma horària que aquest mes de setembre en Fabian Mohedano ens presentarà en una conferència al nostre municipi. Una reforma horària amb l’objectiu d’adaptar els horaris laborals a uns horaris que millorin la qualitat de vida i el benestar social i personal.
La República Catalana volem que sigui un lloc per impulsar accions per construir una societat moderna i aconseguir una òptima conciliació familiar i laboral, i això ho hem de fer possible entre tots.
El govern municipal del Masnou encara aquest final d’any amb un nou impuls en relació amb diferents temàtiques i les accions als espais públics: un nou pla de xoc a la via pública, la substitució i la millora dels jocs infantils a molts espais de la vila, una modificació de l’ordenança de tinença responsable d’animals per tal de millorar la convivència entre animals i veïns, i potenciar els espais de socialització entre animals i propietaris, entre altres mesures que s’aniran realitzant en els propers mesos.
I sobretot, caldrà treballar en una peça clau, el debat dels pressupostos, per tal de seguir potenciant polítiques de benestar i de millora de la vila en el proper any 2017. Tornem amb molta energia i il·lusió per seguir treballant per tots vosaltres.
