
MES Mollet assisteix a: "Treballadors públics i Independència. Desmuntem el mite de la por"
MES Moviment d’Esquerres de Mollet del Vallès assisteix a la conferència: “Treballadors Públics i Independència. Desmuntem el mite de la por” que organitzen els coordinadors generals de l’ANC de funció pública i d’interventors d’ajuntament.
La conferència té com a objectiu parlar de les conseqüències legals i penals del procés i es celebra a la sala d’actes del Casal Cultural de Mollet, amb la participació de les assemblees territorials de l’ANC de Mollet, Sant Fost, Martorelles, Montmeló i Parets.
