
MES Mollet valora positivament el trencament del pacte de governabilitat de Mollet del Vallès
Comunicat de MES Mollet sobre la ruptura del pacte de governabilitat a Mollet del Vallès
Davant de la notícia de què el PDeCAT trenca el Pacte de Governabilitat amb el PSC a Mollet del Vallès, MES Mollet considera que, una vegada convocat el Referèndum d’autodeterminació de Catalunya i engegada la campanya, era una pacte difícil de mantenir ja que el PSC ha preferit quedar-se sol, alineant-se amb els partits del PP i C’s.
Des de MES Mollet es manifesta: “Valorem aquesta ruptura com un gest positiu dels regidors del PDeCAT per mostrar als seus electors una ferma convicció i un total compromís amb el govern del país en aquests moments històrics de reivindicació nacional”.
Fa dos anys, en les passades eleccions municipals, els resultats van ser clarament a favor d’un canvi de govern municipal, que des de feia molts anys sempre havia estat en mans del PSC. En aquell moment no va poder ser, però MES Mollet sempre ha confiat que aquest canvi aviat es portaria endavant. “I en aquest canvi, els socialistes sobiranistes tindrem la rellevància que la pròpia història ens dona”, destaca el portaveu de MES Mollet, Manel F. Sostres.
