Close

MES, Moviment d’Esquerres a la demarcació de Girona celebra la seva assemblea ordinària

MES, Moviment d’Esquerres a la demarcació de Girona va celebrar, divendres passat, una assemblea ordinària al centre cívic del barri vell de la ciutat. La trobada va comptar amb la presència de Ramon Roqué, alcalde de MES amb majoria absoluta a Sant Joan de les Abadesses i membre de la direcció de l’AMI, que va explicar als assistents les novetats de la organització municipalista després del canvi de presidència. Els presents van valorar les paraules de Roqué i van debatre al voltant dels reptes del municipalisme independentista.
Seguidament, Marina Geli va exposar l’informe polític posant en context el paper de MES en l’actual escenari català, i molt especialment també tenint en compte la propera contesa electoral a nivell espanyol. Els adherits i seguidors de MES al territori gironí van poder valorar i debatre la decisió del Consell Polític de no presentar-se en aquestes eleccions, però alhora donar suport a les candidatures d’esquerres i sobiranistes.

Per últim, Pia Bosch va explicar als assistents les darreres novetats orgàniques i els canvis en relació a la Conferència Política de MES, Moviment d’Esquerres. La trobada va acabar amb una felicitació col·lectiva a la coordinadora de Sant Feliu de Guíxols, que fa escassos dies va escollir un nou delegat, el company Pere Moreno. Recordar que al municipi empordanès, MES va presentar-se en solitari i va aconseguir representació al Consistori, amb Pere Albó al capdavant.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *