
MES, MOVIMENT D'ESQUERRES A LA MANIFESTACIÓ DEL 29M: ELS DRETS NO SE SUSPENEN
MES fa una crida a tots els seus membres per assistir a la manifestació del proper diumenge 29 de maig en defensa dels drets socials, i protestar contra les constants supressions de drets que es consideren bàsics per la ciutadania catalana.
De les 23 lleis que ha anul·lat recentment el Tribunal Constitucional, només 5 fan referència directa al procés per la independència. La resta, són lleis com la d’emergència social, pobresa energètica o igualtat de gènere.
La manifestació s’iniciarà a les 12.00h a la Plaça Urquinaona de Barcelona i està convocada per un gran nombre d’entitats: Òmnium Cultural, CONFACV, CCOO, UGT, la Comissió Promotora de la ILP Renda Garantida de Ciutadania, ANC, Assat.50, AICEC-ADICAE, Taula d’entitats del tercer sector, Súmate, AMI, Avalot, Acció Jove, AJEC, CNJC, Intersindical-CSC i altres partits com ERC, CUP, ICV i PSC
La manifestació seguirà el lema: ‘Els drets no se suspenen: treball digne, drets socials i democràcia real’.
