Close

MES, Moviment d’Esquerres Penedès-Garraf prepara la conferencia política

Prop de vint-i-cinc persones es van reunir ahir a l’entitat sitgetana “El Retiro” per debatre i treballar el document de la ponència política que es presentarà el proper dissabte 4 de juny a la Conferència Política de MES al Casinet d’Hostafrancs de Barcelona.

Pere Oriol Costa, membre de la direcció, va presentar la ponència convidat pels responsables de MES del sector Garraf-Penedès, Jordi Serra de Sitges i Ramón Creixell de Sant Quintí de Mediona.

Entre els temes més debatuts hi va haver la reactivació econòmica i el posicionament de MES davant el procés independentista. Les posicions que es defensen en la ponència van ser avalades pels presents en línies generals i van anunciar que presentarien esmenes, sobretot d’addició perquè s’incorporin al text actual.

També va despertar molt d’interès el debat sobre l’actual situació del socialisme sobiranista sobre la qual els presents van manifestar la necessitat que es treballi cap a una unificació d’aquest espai polític per poder reafirmar un projecte polític autònom.

IMG_5290

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *