Close
Moviment d'Esquerres

MES, Moviment d'Esquerres s'adhereix a la crida dels integrants de la Declaració de la Llotja de Mar a participar en les mobilitzacions de rebuig de la monarquia

 

Els Borbons no són benvinguts a Catalunya: no podem oblidar el menyspreu, l’agressivitat i l’esperit de venjança del discurs del 3 d’octubre de l’últim Felipe.

Avui tothom ja ho pot veure: la monarquia imposada pel franquisme, un negoci familiar construït sobre la corrupció i l’abús, corona un règim de llibertats vigilades insostenible i indefensable.

Rebutgem-lo al carrer.
Construïm la República catalana.

 

MES, Moviment d’Esquerres

17 de juliol de 2020

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *