
MES participa a la presentació de la Plataforma Unitària Independentista per a la República Catalana
El municipi de Breda va acollir ahir la presentació de la Plataforma Unitària Independentista per a la República Catalana, una iniciativa ciutadana pionera a la qual s’hi han implicat l’Ajuntament, els partits polítics, les entitats sobiranistes i ben aviat també les entitats.
A l’acte hi van assistir més de 130 persones, entre elles representants de la Direcció de MES i de la coordinació territorial de les Comarques Gironines. Va comptar amb la participació de dos diputats al Parlament de Catalunya, Jordi Turull de Junts pel Sí i president del seu Grup Parlamentari -a mig acte substituït per la també diputada Natàlia Figueras- i Benet Salellas de la CUP-Crida Constituent, i un senador a Corts Generals per ERC, Santi Vidal.
La Plataforma Unitària Independentista per la República Catalana de Breda ja camina, en els popers mesos se seguiran organitzant més actes, i el d’ahir es va fer amb tota normalitat, malgrat que Societat Civil Catalana ho va posar en coneixement de la policia.


