Close

MES Sant Adrià Contra la Homofobia i la Transfobia.

Avui 17 de maig es celebra el Dia Internacional contra l’Homofòbia i la Transfòbia (en anglès, International Day Against Homophobia and transfòbia, IDAHOT). Es commemora que fa 26 anys es va eliminar l’homosexualitat de la llista de malalties mentals per part de l’Assemblea General de l’Organització Mundial de la Salut (OMS).  No obstant això, la transsexualitat encara es defineix en els manuals internacionals de diagnòstic com “trastorn de la identitat sexual”.

Des de MES Sant Adrià reivindiquem que cal un compromís polític públic contra la discriminació, amb accions coordinades entre totes les administracions i amb la col·laboració dels agents socials per tal de denunciar les agressions de què són objecte les persones homosexuals, lesbianes, bisexuals i transsexuals, i per fer avançar els seus drets a tot el món.
Però no només cal denunciar les discriminacions, sinó també fer campanyes educatives i informatives per tal de fomentar, promoure i protegir el gaudi de tots els drets humans per part de tothom. Cal respectar la diversitat sexual i de gènere.
Nosaltres defensem i defensarem els drets humans, només així serem socialment més lliures. #MESRespecte, #MESTolerància #MESDrets #MESSensibilització #IDAHOT2016

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *