MES Sant Adrià proposa una consulta popular sobre el Crematori
En un comunicat, MES, Moviment d’Esquerres de Sant Adrià del Besos, mostra el seu rebuig a la instal·lació d’un crematori al municipi. El Grup Municipal presentarà al Ple del proper 30 de març una moció instant el govern a convocar una consulta ciutadana perquè siguin els adrianencs i adrianenques qui decideixi sobre el futur del servei.
El Crematori ha generat debat entre la ciutadania adrianenca que s’ha manifestat contrària a aquest tipus d’instal·lació, sobretot per l’increment que suposarà en els nivells, ja prou elevats, de contaminació ambiental a la ciutat.
Consideren que la decisió cal prendre-la amb la ciutadania, tal i com ha declarat Isabel Marcuello, portaveu de MES a Sant Adrià: “La sobirania del que s’instal·la en el nostre terme municipal recau en els adrianencs i les adrianenques”.
Podeu llegir el comunicat al següent enllaç.
