Close

MES Sant Feliu de Guíxols critica el tancament de l'Oficina Municipal d'Informació

L’Ajuntament tanca l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC), mentre es gasta més de 50000 € l’any en un pamflet informatiu.

Ja el tornem a tenir al carrer, ha sortit el número 2 del butlletí d’informació municipal (al que nosaltres anomenem pamflet) dedicat a lloar les virtuts de l’equip de govern, ometent, està clar, fets que per nosaltres són molt greus.
En el decret d’alcaldia del 22 de juliol d’enguany, l’alcalde signa la revocació de la tècnica assignada a l’oficina de l’OMIC, per tancament del servei. Des d’aquest moment els ciutadans que s’acosten a l’oficina reben informacions errònies sobre el servei.
A qui s’hi acosta, l’informen que la tècnica està de vacances fins al 25 de juliol, però passada aquesta data apareix un cartell en el qual s’indica que per reestructuracions del servei l’oficina roman tancada i adreça als usuaris a l’oficina de consum del consell comarcal, al web de consum de la generalitat o al 012.
Un cop recavada tota la informació i passada l’estupefacció inicial (no ens podíem creure que l’ajuntament tanqués aquesta oficina), podem dir que a partir d’ara la ciutat es queda sense aquesta oficina a l’espera d’un conveni amb el consell comarcal perquè algú de La Bisbal vingui unes hores a la setmana. Com és possible que una ciutat de prop de 22.000 habitants hagi de tenir un servei d’informació al consumidor igual que el de poblacions molt més petites? És aquí d’on s’han de retallar despeses, quan el consistori s’està gastant una quantitat indecent de diners per fer una publicació que acaba a les escombraries i que paguem entre tots? Un pamflet en el qual tenen la barra de dir que insten a la Generalitat a fer el nou IES, un cop la ciutat cedeixi algun terreny, ELS TERRENYS JA HI EREN, i estaven a punt per comprar-los (a un preu mínim) i cedir-los a la Generalitat, però és clar, com que era iniciativa de l’anterior equip es va desestimar tota la feina feta.
Senyors del govern municipal, aquest afany de protagonisme que tenen (en el seu pamflet es veu ben bé), ens ha portat a la primera conseqüència, patir pels alumnes que en els pròxims anys aniran a l’IES, on els posaran? Menys parlar de preocupacions als diaris i més actuar en el benefici ral de la ciutat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *