
MES Santa Coloma de Farners de Festa Major
El municipi de Santa Coloma de Farners va celebrar aquest cap de setmana la seva festa major. La regidora de MES a la ciutat i primera Tinent d’Alcalde, Teresa Garcia Recasens, va convidar els companys de MES Comarques Gironines i de la direcció al sopar popular que es celebra durant la festivitat.
Recasens va estar acompanyada de Montse Benito, secretaria coordinadora de MES comarques gironines, i de Núria Coromines. També pels seus companys del partit al municipi, Julio Fidalgo, Josep Jofré, Albert Farigola i Pere Garcia Recasens (també responsable d’implementació del partit).

