
MES signa el Manifest de suport al govern de Badalona
Els membres de la direcció de MES s’han adherit al manifest “Per la democràcia i la sobirania local”, per donar suport al govern de l’Ajuntament de Badalona davant la judicialització de la seva decisió d’obrir l’ajuntament el dia 12 d’octubre.
Des de MES animem a les coordinadores territorials i als membres del partit a sumar-se també a aquest manifest de protesta.
Per la democràcia i la sobirania local
El novembre del 2015 l’ajuntament de Badalona i totes les seccions sindicals arriben a un acord pel calendari laboral del 2016, que inclou que qualsevol treballador/a del consistori que volgués de manera voluntària podia intercanviar el dia festiu del 12 d’octubre per l’1 d’abril o el 9 de desembre.
Davant la decisió del govern local de Badalona, el poder jurídic instrumentalitzat per la Delegación del Gobierno a Catalunya, prohibeix al govern de la ciutat exercir el seu dret a la representació política i impedeix que els càrrecs electes que formen part del govern obrin les portes de l’ajuntament.
A Catalunya més de 40 municipis han obert les seves portes el dia 12 d’octubre i només a Badalona hi ha hagut una intervenció judicial de prohibició.
Aquest atac jurídic i polític dirigit contra el Govern de Badalona per part dels poders vinculats al Partit Popular, vol aconseguir per via judicial allò que no sap resoldre per via democràtica.
Expressem tot el nostre suport al govern de Badalona com a representant democràtic de la ciutadania i als acords pels quals han estat requerits per via judicial prohibint l’exercici de la sobirania local democràticament aconseguida.
Per signar el manifest en aquest enllaç

One Response to MES signa el Manifest de suport al govern de Badalona
Vulneracio dels drets individuals, el sector comerç pot treballar ela dies festius (llibertat horaria i de dates a la comunitatcde Madrid) i imposicio als funcionaris en horaris i dates