
MES signa el manifest #OnSónLesDones
La iniciativa #OnSónLesDones va sorgir a principis de juny d’aquest any per denunciar la discriminació de les opinadores als mitjans de comunicació de Catalunya. Actualment el grup reuneix unes 50 dones que treballen en el recompte dels opinadors, els separen per gènere i en publiquen els resultats a les xarxes socials interpel•lant els mitjans. Tot plegat es difon a través d’un blog, un compte de Twitter i un compte de Facebook.
La filosofia és treballar a favor de tothom per demanar que es doni veu i s’escolti les dones expertes als mitjans de comunicació del nostre país.
MES, dóna ple suport a la iniciativa i reconeix que cal pressió per aconseguir que la veu de les dones se senti arreu.
