
MES Tarragona participa a l'acte: "Ens hi juguem el futur. Sí al futur de les empreses i els treballadors de Tarragona"
MES Tarragona participarà, juntament amb patronals, sindicats i universitats a un acte per defensar el futur empresarial i laboral de Tarragona i per posar de manifest les problemàtiques a les quals s’enfronta. Es tracta d’una taula rodona que es farà a l’Aula Magna de la URV el dimarts 31, entre les 19 i les 20:30.
El corredor del mediterrani, l’alt cost de l’energia elèctrica o les deficiències en la xarxa viària de transport són alguns dels greuges que els organitzadors senyalen. Han organitzat aquesta jornada per «analitzar aquests problemes i posar sobre la taula quines han de ser les solucions a aplicar-hi de forma urgent». Les entitats participants fan una crida a la participació de la societat civil, «ja que aquests problemes ens afecten a tots els tarragonins i tarragonines, i la seva solució també».
