
MES Tarragona s'adhereix al Pacte Nacional pel Referèndum
MES, Moviment d’Esquerres, juntament amb una setentena d’entitats, han donat suport al Pacte Nacional pel Referèndum, que s’ha presentat aquest dijous 4 de maig a Tarragona. La sala de l’auditori de la Diputació de Tarragona es va omplir de gom a gom per un gran nombre de tarragonins que reclamen el dret a decidir el futur del país.

MES, Moviment d’Esquerres a l’acte de presentació del Pacte Nacional pel Referèndum a Tarragona.
Aquesta iniciativa se suma al ja manifest per la convocatòria del Referèndum, que es va presentar ara fa tres mesos. Des d’aleshores, també s’han pogut recollir un total de 400.000 suports individuals en forma de signatures.
Francesc Xammar, president del Pacte Local pel Referèndum de Tarragona, ha desta-cat l’acompanyament de totes i cada una de les entitats adherides: “cada cop la ciutat està més compromesa amb la realitat de Catalunya”.
