
Mont-roig torna a aprovar la creació d'una oficina policial
Notícia signada per Neus Bartola i publicada a Canal Reus TV l’11 d juliol de 2019.
La Policia Local de Mont-roig del Camp podria comptar, finalment, amb una oficina d’atenció al ciutadà al nucli que porta el seu nom. Així s’ha aprovat aquest dimecres al plenari celebrat a la Casa de Cultura Agustí Sardà a través d’una moció presentada per Esquerra Republicana – Moviment d’Esquerres.
Malgrat que semblava que la Casa de Cultura Agustí Sardà de Mont-roig del Camp havia d’acollir un plenari ben tranquil, la sessió va donar de si alguna que altra sorpresa. Concretament, va ser una de les dues mocions presentades pel grup municipal d’Esquerra Republicana – Moviment d’Esquerres, en què es demanava restablir el servei d’atenció al ciutadà de la Policia Local a les oficines de l’Ajuntament de Mont-roig.
Consulteu la notícia completa a Canal Reus TV.
