Close

Moviment d'Esquerres, a la Diada 2021

L’Onze de Setembre d’enguany ha tornat a reunir als carrers, places i monuments la gent que ha volgut expressar la seva consciència nacional. Els membres de Moviment d’Esquerres també han participat, com cada any, en els actes reivindicatius. Els regidors i regidores han ofert ofrenes en els respectius municipis; les territorials i seccions locals s’han sumat a les celebracions, des de les marxes de torxes de la vigília fins a les concentracions en indrets emblemàtics. Una delegació de Moviment d’Esquerres ha estat convidada a l’acte organitzat per Òmnium Cultural per celebrar el 60è aniversari de l’entitat. I, finalment, s’ha assistit a la manifestació convocada per l’Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural.

Enguany podem destacar la rebuda que l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols ha fet al MHP Pere Aragonès. El president ha protagonitzat un acte institucional a la tomba de Josep Irla, qui fou president de la Generalitat a l’exili. Una delegació de Moviment d’Esquerres, encapçalada pels coordinadors generals Josep Serra i Teresa Garcia, ha acompanyat el regidor del municipi, i ara també diputat al Parlament, Pere Albó. Es dona la circumstància que després de Josep Irla, el primer diputat guixolenc al Parlament de Catalunya és el membre de Moviment d’Esquerres Pere Albó. Tots dos també coincideixen en el fet d’haver estat, prèviament, alcaldes de la ciutat.

Aquí teniu una petita mostra de fotografies de la Diada:

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *