
Moviment d'Esquerres, al Tram 10 de la Via Lliure
Moviment d’Esquerres ja té tram assignat a la Via Lliure que el proper 11 de setembre ha d’omplir la Meridiana, a Barcelona. El TRAM 10 serà el del Socialisme Sobiranista.

Moviment d’Esquerres ja té tram assignat a la Via Lliure que el proper 11 de setembre ha d’omplir la Meridiana, a Barcelona. El TRAM 10 serà el del Socialisme Sobiranista.
One Response to Moviment d’Esquerres, al Tram 10 de la Via Lliure
Faltan molts pocs dies per la Diada, i tindrieu de fer una crida potent, per anar tots units representant a MES i tot el que representa per nosaltres.