
Moviment d‘Esquerres condemna els atemptats de Barcelona i de Cambrils
MES, Moviment d’Esquerres condemna els atacs terroristes que han tingut lloc aquesta tarda al centre de Barcelona i del municipi de Cambril durant la nit. Des de MES volem mostrar tota la solidaritat i condol a les víctimes de l’atemptat.
Condemnem de la forma més enèrgica possible els fets, i ens posem al costat dels equips mèdics i cossos policials, a qui agraïm la seva gran tasca.
Seguim a l‘espera de les darreres actualitzacions que vagin donant les institucions del país i pendents dels consells i recomanacions dels Mossos d‘Esquadra i Equips d‘Emergència.
