Close

Moviment d’Esquerres confia en què la setmana vinent Catalunya tingui un Govern operatiu

Davant la proposta de Quim Torra com a candidat a la presidència de la Generalitat, “des de Moviment d’Esquerres ho afrontem amb l’esperança de què les catalanes i els catalans recuperem el Govern de la Generalitat”. Així ho ha subratllat el president de Moviment d’Esquerres, Alfons Palacios, que ha desitjat sort al nou candidat i li ha demanat que sigui un executiu que governi per a totes i tots.

El president de Moviment d’Esquerres ha afirmat que Catalunya es troba en una etapa en què ara més que mai cal sumar –i no restar– forces per combatre la repressió i la injustícia“. En aquest sentit, ha demanat a la resta de forces parlamentàries d’unir-se a favor d’un govern que tingui com a prioritat posar fi al 155, exigir l’alliberament dels presos polítics i el retorn dels exiliats, i iniciar el procés constituent a partir de dissenyar polítiques efectives de cohesió social.

“Perquè ara és el moment de treballar per transformar Catalunya sencera, recosint i enfortint des de la base els grans pactes, i iniciar un gran diàleg de país”, ha conclòs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *