
Moviment d’Esquerres confia en què la setmana vinent Catalunya tingui un Govern operatiu
Davant la proposta de Quim Torra com a candidat a la presidència de la Generalitat, “des de Moviment d’Esquerres ho afrontem amb l’esperança de què les catalanes i els catalans recuperem el Govern de la Generalitat”. Així ho ha subratllat el president de Moviment d’Esquerres, Alfons Palacios, que ha desitjat sort al nou candidat i li ha demanat que sigui un executiu que governi per a totes i tots.
Amb l’esperança de què la setmana vinent les catalanes i els catalans recuperem el govern de la Generalitat. @QuimTorraiPla, des de @MovEsquerres desitgem que governeu per tots i totes. Sort.
— Alfons Palacios (@alfonspalacios) 10 de maig de 2018
El president de Moviment d’Esquerres ha afirmat que Catalunya es troba en una etapa en què ara més que mai cal sumar –i no restar– forces per combatre la repressió i la injustícia“. En aquest sentit, ha demanat a la resta de forces parlamentàries d’unir-se a favor d’un govern que tingui com a prioritat posar fi al 155, exigir l’alliberament dels presos polítics i el retorn dels exiliats, i iniciar el procés constituent a partir de dissenyar polítiques efectives de cohesió social.
“Perquè ara és el moment de treballar per transformar Catalunya sencera, recosint i enfortint des de la base els grans pactes, i iniciar un gran diàleg de país”, ha conclòs.
