
Moviment d'Esquerres ens manifestem per la #LlibertatJordis
L’empresonament del president de l’ANC Jordi Sánchez i del president d’Òmnium Jordi Cuixart ha estat la darrera acció repressiva de l’Estat espanyol.
Com a resposta, el poble català no quedarà en silenci: Aquest dissabte 21 d’octubre, a les 17h, tothom al carrer amb el lema “Llibertat Jordi Sànchez, llibertat Jordi Cuixart: Defensem els drets i les llibertats”. La manifestació arrencarà a les 17 h a la confluència del Passeig de Gràcia de Barcelona amb el carrer Aragó.
Els socialistes sobiranistes ens sumem a la marxa per cridar a l’Estat: NO als presos polítics i SÍ al respecte dels drets del poble de Catalunya. Lloc de trobada:
📆 Dissabte #21O
🕗 17h
📍 Aragó amb Passeig de Gràcia (costat muntanya Besós)

