Close

Moviment d'Esquerres es concentra davant els Ajuntament en defensa de l'escola catalana

En els darrers dies l’escola catalana ha rebut atacs continuats i injustificats per part del Govern espanyol i del grup de Ciutadans: el president del PP català Xavier Garcia Albiol ha afirmat en una visita a Santa Coloma de Gramanet que “en la mayoría de colegios catalanes enseñan a odiar a España”, el Ministre d’Educació Íñigo Méndez de Vigo ha plantejat una possible reforma de la constitució que permeti introduir el principi de “lleialtat constitucional en l’educació”, el ministre d’Exteriors Alfonso Dastis ha fet unes declaracions inadmissibles en un diari francès, i els diputats de C’s al Congrès dels Diputats han presentat una moció contra l’adoctrinament ja que consideren, en paraules del diputat Toni Cantó, “que no se ha hecho nada para evitar que los secesionistas adoctrinen a nuestros hijos”.

L’únic objectiu que se’n busca: desacreditar l’escola catalana, un dels pilars de la societat catalana des del retorn de la democràcia per la seva tasca cohesionadora de la societat.

Davant aquest nou atac, Moviment d’Esquerres fa una crida a la defensa de l’escola catalana, que ha estat, és i es pretén que segueixi sent un referent de models escolars de l’Estat i d’Europa.

Aquest dimecres 25 d’octubre, a les 18h, tots davant els ajuntaments de pobles i ciutats d’arreu del territori per cridar: “Jo adroctrino en llibertat, democràcia i respecte”.

No permetrem que ens toqueu l’educació!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *