Moviment d'Esquerres es presenta el dia 27 a Sant Cugat
Avui Moviment d’Esquerres (MES) es presenta a Sant Cugat. La Casa de Cultura serà l’escenari d’aquesta presentació en societat, que arrencarà a dos quarts de vuit del vespre i tindrà la presència de l’excap del grup municipal del PSC a l’Ajuntament de Barcelona Jordi Martí, de l’exalcaldessa de Roses, Magda Casamitjana, i de l’assessora cultural Gemma Sendra.
