
Moviment d’Esquerres Girona escull representants de la Direcció Nacional
L’Assemblea Territorial de Moviment d’Esquerres a les comarques Gironines ha escollit avui per unanimitat Pere Garcia (Santa Coloma de Farners), Pere Moreno (Sant Feliu de Guíxols) i Francesc Brunés (Girona) com a representants del territori a la Direcció Nacional de MES.
La candidatura es complementa amb la coordinadora territorial actual, encapçalada per Pere Albó (portaveu de MES a Sant Feliu de Guíxols), que fa més d’un any que treballa per difondre el projecte de MES arreu de les comarques gironines. Els responsables de l’assemblea territorial han anunciat que en els propers mesos es treballarà per renovar la coordinadora i incloure a regidors i regidores del territori, així persones provinents del món local. MES, Moviment d’Esquerres va obtenir 45 regidors/es en les darreres eleccions municipals, en aquest sentit.
Durant la presentació de la candidatura, Pere Garcia, Pere Moreno i Francesc Brunés han explicat que “defensarem els interessos i les inquietuds de les comarques de Girona a la Direcció Nacional”, i han posat l’accent en tasques d’implantació i difusió d’un “projecte progressista i sobiranista a la demarcació”.
Han clausurat l’assemblea Ferran Villaseñor, regidor de MES a Sant Cugat del Vallès i membre de la Direcció Nacional, i també Magda Casamitjana, diputada del grup parlamentari de Junts pel Si per MES, que ha explicat les darreres novetats del procés sobiranista i l’acció política que està realitzant el Parlament.
presentacio-candidatura-girona

