Close

Moviment d'Esquerres i ERC, junts a més de 70 municipis

A les properes eleccions municipals, com ha afirmat Jordi Martí, portaveu de Moviment d’Esquerres, “un terç dels catalans podran votar al seu municipi una llista conjunta de Moviment d’Esquerres i ERC”. Ho ha dit avui, en la presentació de les més de 70 llistes conjuntes pactades per ambdues formacions de cara a les municipals al Parc de Nou Barris. A l’acte hi ha assistit també la secretària general d’ERC, Marta Rovira, i algunes de les cares més visibles d’aquestes coalicions locals, entre d’altres Maria Mercè Roca, cap de llista per Girona, o Carme Labòria, número dos en la llista per Terrassa.

Preguntat per els resultats de les eleccions a Andalusia, Martí ha declarat que “posen en dubte els grans canvis que alguns vaticinaven a Espanya”, a més d’evidenciar que “el bipartidisme té una mala salut de ferro”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *