
Moviment d'Esquerres i ERC aniran en coalició a Mollet a les eleccions municipals
Dimarts 10 de març, al Casal Cultural de Mollet les seccions locals d’Ara Mollet – ERC i de Moviment d’Esquerres de Mollet del Vallès van presentat públicament el pacte per concórrer plegades a les properes eleccions del 24 de maig, que s’afegeix a la candidatura aglutinadora plena d’independents, així com als pactes amb Solidaritat i amb els animalistes molletans.
La llista electoral comptarà amb 13 membres d’ERC, cinc de Moviment d’Esquerres, dos de les JERC, i 15 independents de consens.
Dídac Pérez, president de la secció local d’Ara Mollet – ERC va manifestar “És un dia històric; s’ha assolit un gran acord per governar Mollet i fer el canvi que necessita la ciutat”.
Per la seva banda Oriol López Mayolas, alcaldable de la coalició d’Ara Mollet – ERC i Moviment d’Esquerres va manifestar “Em toca liderar un projecte municipal, inclusiu i de progrés per governar Mollet. La confluència municipal és una gran notícia. Cultures polítiques diferents han fet un esforç d’entesa per construir una alternativa des del respecte i la generositat mútua. Uns som republicans, altres socialistes…, però la majoria som socialistes i republicans alhora”.
També va prendre la paraula en Manel Sostres, portaveu de Moviment d’Esquerres a Mollet i número cinc a la candidatura. “Moviment d’Esquerrese vol recuperar els valors socialistes que s’han anat perdent tant a Mollet com a nivell nacional. Som un partit que defensa la justícia social i la igualtat, amb una política propera al ciutadà i de ser al carrer”. Pel que fa a la coalició municipal Sostres va destacar que “L’agrupació de Moviment d’Esquerres a Mollet valora l’acord molt positivament, Som dos partits diferents, un de molt nou i un altre amb una llarga tradició històrica, però ens complementem perquè tenim un objectiu comú:aplicar una nova manera de fer política a Mollet”.
La candidatura sencera serà presentada al Teatre Municipal de Can Gomà el proper divendres 20 de març a les 19,30 h.
